Naudas un preču atgriešanas politika:
Jums ir tiesības atcelt pasūtījumu 30 dienu laikā, nenorādot iemeslu.
Samaksātā nauda, ieskaitot pircēja apmaksātās preču piegādes izmaksas, tiks atgriezta pircējam 14 dienu laikā pēc pircēja paziņojuma par līguma atteikumu, taču Pārdevējs var nenovērtēt naudu līdz brīdim, kad tiks saņemta prece vai tiks iesniegts pierādījums par preces nosūtīšanu.
Jūs varat atcelt savu pasūtījumu 30 dienu laikā no saņemtajām precēm.
Ja vēlaties veiksmīgi atcelt pasūtījumu, mums jāziņo un jāsniedz visa nepieciešamā informācija.
Par pasūtījuma atcelšanu jāinformē mūs pa e-pastu info@laoda.lt
Nauda tiks atgriezta ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atgrieztajām precēm saņemšanas. Jūsu nauda tiks atgriezta tajā pašā veidā, kāds tika izmantots maksājuma veikšanai par pasūtījumu, nepiemērojot papildu naudas atgriešanas maksu.
Preču atgriešanas nosacījumi:
Lai atgrieztu iegādātās preces, pārliecinieties, ka:
Preces tika iegādātas pēdējo 30 dienu laikā
Preces ir oriģinālajā iepakojumā
Preces, kuras nevar atgriezt:
Preces, kas izgatavotas pēc pasūtījuma.
Preces, kuras nevar atgriezt to rakstura dēļ, piemēram, preces, kuru derīguma termiņš ir beidzies.
Preces, kas tika izpakotas pēc piegādes un kuras nav piemērotas atgriešanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ.
Preces, kas pēc piegādes, ņemot vērā to dabu, neatdalāmi sajaucas ar citiem priekšmetiem.
Preču atgriešana par neatbilstošu kvalitāti
Pārdevējs apmaksā pircēja atgriešanas izmaksas.
Pārdevējs, saņemot atgriezto preci vai patērētāja sniegtos pierādījumus, ka prece tika nosūtīta, ne vēlāk kā 14 dienu laikā atgriezīs patērētājam samaksāto cenu par preci, ieskaitot patērētāja apmaksātās piegādes izmaksas.
Nav nepieciešams saglabāt oriģinālo kārtīgu iepakojumu.
Preču atgriešana:
Jūs uzņematies preču atgriešanas risku un izmaksas. Atgriežamās preces sūtiet uz šo adresi:
Piliavas g. 17B, Viļņa, Lietuva
Mēs neesam atbildīgi par preču bojājumiem, kas radušies atgriežot preces. Tādēļ mēs iesakām izvēlēties drošu preču piegādes pakalpojumu sniedzēju. Nauda netiks atgriezta, ja nepievienosiet preču iegādes kvīti vai preču piegādes kvīti.
Preču garantija:
Mūsu veikala piedāvātajām precēm tiek piemērota preču kvalitātes garantija saskaņā ar likumu, pamatojoties uz kuru patērētāji var vērsties pie pārdevēja ne vēlāk kā divu gadu laikā.
Informācija par patērētāju strīdu izskatīšanas iestādēm
Sūdzību vai pieprasījumu par mūsu tiešsaistes veikala iegādātajām precēm vai pakalpojumiem varat iesniegt Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienestam (Vilniaus g. 25, 01402 Viļņa, e-pasts: tarnyba@vvtat.lt, tālrunis: 8 5 262 67 51, fakss: (8 5) 279 1466, tīmekļa vietne www.vvtat.lt (arī Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienesta reģionālajiem birojiem novados) – vai aizpildīt pieteikuma veidlapu EGS platformā http://ec.europa.eu/odr/ vai Patērētāju tiesību informācijas sistēmā (VTIS).
Kontaktinformācija:
Ja jums ir jautājumi par mūsu naudas un preču atgriešanas politiku, sazinieties ar mums pa e-pastu info@laoda.lt.